Een waardevolle (extra)baan met impact! 
Erasmus Education is regelmatig op zoek naar geschikte trainers in regio Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Amsterdam

Kom werken bij Erasmus Education!

Honderden studenten en docenten werken bij ons. 
Onze trainers verzorgen examentraining, rekentraining of bijles. Ook kun je surveilleren of ondersteuningslessen verzorgen aan middelbare scholieren. Wij zorgen ervoor dat je aan de slag gaat op een project dat het beste bij jou past

Help leerlingen verder

Wij bieden mogelijkheden voor een ieder die zich wilt inzetten om leerlingen succesmomenten te laten beleven. Uiteindelijk zorgen we er samen voor dat leerlingen vol zelfvertrouwen het eindexamen ingaan en slagen. Ons team bestaat uit collega’s die intrinsiek gemotiveerd zijn om te werken voor het onderwijs, bijvoorbeeld omdat zij zelf een achtergrond hebben in het onderwijs en/of omdat zij een een maatschappelijke impact willen maken. Herken jij jezelf hierin?

Vacatures

Examentrainer

Eindexamentrainingen en herexamentrainingen

Projectcoördinator

Trainingen op maat voor scholen

Rekentrainer

Eindexamentrainingen en herexamentrainingen

Medewerker kantoor

Versterk ons kantoorteam

Wat bieden wij?

Rollen: Als trainer kun je je beschikbaar stellen als hoofdtrainer of als assistent-trainer. De hoofdtrainer verzorgt de klassikale instructie en is eindverantwoordelijk voor het leerproces van de leerlingen. Bij zes of meer leerlingen is er een assistent-training aanwezig 

Jij bent:

  • Bekwaam: je staat boven de lesstof en kunt dit bewijzen aan de hand van een onderwijsbevoegdheid. Bij het ontbreken van een onderwijsbevoegdheid, verwachten we een cijferlijst waarbij je het vak minimaal met een 8.0 hebt afgesloten.
  • Open en geduldig: Je creëert een veilige leeromgeving waarin de leerlingen hun vragen kunnen ne durven te stellen.
  • Gedreven: Je gaat net zo lang door totdat leerlingen het begrijpen. Je hebt het vermogen om jouw vak op meerdere manieren uit te leggen.
  • Motiverend: Je viert succesmomenten met de leerlingen! Hierbij zeg je de antwoorden niet voor, maar stuur je hen naar het juiste antwoord.
  • Gestructureerd: Je bewaakt de voortgang van de leerlingen, je kan hierbij differentiëren en houdt het overzicht in de klas. Je kunt goed inschatten wanneer de leerlingen bijvoorbeeld een energizer nodig hebben.

Vragen? Neem contact met ons op